пятница, 8 января 2016 г.

Власний особистісний і педагогічний портрет

     


  Проблема над якою я працюю - це створення ситуації успіху на уроках математики. Мій досвід свідчить про те, що її краще втілити через інтерактивні методи навчання. Це форми навчання пізнавальної діяльності, що має конкретну, передбачену мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою необхідність, зможе розкрити свої здібності й продемонструвати знання з предмета, відчути впевненість у собі.

  Під час інтерактивного навчання навчальний процес здійснюється за постійної активної участі всіх учнів. Інтерактивне навчання вимагає від кожного учня вміння спілкуватися один з одним, мислити, приймати рішення.Залежно від інтерактивних форм учень навчається опрацьовувати інформацію, робити опорні схеми, алгоритми та конспекти, передавати свої знання іншим, висловлювати свої думки, розв'язувати та складати різноманітні різнорівневі завдання, оцінювати самостійно роботу свою та інших учнів.

  Для того, щоб охопити весь необхідний навчальний матеріал і глибоко його вивчити, планую роботу заздалегідь. Учням даю випереджаючі завдання з відповідних тем. На одне заняття підбираю одну або дві інтерактивні вправи. Під час інтерактивної вправи даю учням час подумати над завданням, важливим є обговорення. Інтерактивна вправа визнає кінцевий результат.

  На мою думку, за умов інтерактивного навчання учень може навчитися робити свідомий вибір серед широкого спектра альтернатив і брати на себе відповідальність приймати самостійні рішення, щодо розв’язку задач та вправ. Важливо, що кожен може це робити свідомо й грамотно. У результаті застосування інтерактивних технологій створюються сприятливі можливості й для духовного розвитку особистості, а також ефективному процесу соціалізації. Слід зазначити, що інтерактивне навчання дозволяє різко збільшити процес засвоєння матеріалу, оскільки впливає на лише на свідомість учня, а й на його почуття, волю.

  Мої уроки математики, організовані за інтерактивними технологіями, сприяють розвитку
мислення учнів уміння вислухати товариша і зробити свої висновки, вчитися повадки думку іншого і вміти аргументувати думку свою. Тому, на своїх уроках математики активно застосовую групову навчальну діяльність – модель організації навчання в малих групах об’єднаних спільною навчальною метою.

  На уроці, в залежності від кількості учнів, об’єдную їх у пари, трійки та групи, Усе, що пропонують учні, обговорюємо. Допомагаю учням опрацьовувати інформацію, прийняти власні рішення. Спостерігаю , щоб жоден з учнів не залишався поза обговоренням.

  На інтерактивних уроках залучаю учнів до визначення мети уроку, тобто очікуваних результатів. Важливо, щоб кожен учень не тільки знав, розумів , чого він досяг, а й чого він хотів би досягнути на наступному році.
Тому я ніколи не зупиняюсь на досягнутому, стараюсь відповідати сучасності та змінам у системі реформуванні освіти. Намагаюсь бути прикладом для дітей у всьому. Творчого учня виховує лише творчий вчитель.

Комментариев нет:

Отправить комментарий